Obiektywy do bezlusterkowców (Canon, Sony, Venus Optics)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do DJI DL. Cechą, która go wyróżnia, jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 113 stopni (APS-C) przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować niezwykle kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców i gimbali.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: Micro 4/3
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do aparatów i kamer z mocowaniem Micro 4/3. Cechą, która go wyróżnia, jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 113 stopni (APS-C) przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować niezwykle kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców i gimbali.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do aparatów z mocowaniem Sony E. Cechą, która go wyróżnia, jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 113 stopni (APS-C) przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować niezwykle kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców i gimbali.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: Micro 4/3
Jeden z najszerszych obiektywów do aparatów z matrycą Micro 4/3, który zapewnia kąt widzenia 110°. Jednocześnie cechuje się niemalże zerową dystorsją, co sprawia, że doskonale sprawdzi się podczas fotografowania i filmowania architektury, wnętrz czy nocnego nieba. Jeszcze lżejsza wersja opracowana specjalnie z myślą o fotografowaniu i filmowaniu dronami.
Jeden z najszerszych obiektywów do aparatów z matrycą Micro 4/3, który zapewnia kąt widzenia 110°. Jednocześnie cechuje się niemalże zerową dystorsją, co sprawia, że doskonale sprawdzi się podczas fotografowania i filmowania architektury, wnętrz czy nocnego nieba. Kompaktowa i lekka konstrukcja ułatwia korzystanie z gimbali, sliderów i filmowanie z ręki.
Jeden z najszerszych obiektywów do aparatów z matrycą Micro 4/3, który zapewnia kąt widzenia 110°. Jednocześnie cechuje się niemalże zerową dystorsją, co sprawia, że doskonale sprawdzi się podczas fotografowania i filmowania architektury, wnętrz czy nocnego nieba. Kompaktowa i lekka konstrukcja ułatwia korzystanie z gimbali, sliderów i filmowanie z ręki.
Uniwersalny obiektyw makro o wyjątkowej skali odwzorowania 2:1, ogniskowej 100 mm, minimalnym dystansie ostrzenia 24,7 cm i światłosile f/2.8. Świetnie sprawdzi się nie tylko w makrofotografii, ale również np. w portrecie. Jest to konstrukcja apochromatyczna, doskonale minimalizująca aberracje. Obiektyw w wersji z manualną przysłoną.
Uniwersalny obiektyw makro o wyjątkowej skali odwzorowania 2:1, ogniskowej 100 mm, minimalnym dystansie ostrzenia 24,7 cm i światłosile f/2.8. Świetnie sprawdzi się nie tylko w makrofotografii, ale również np. w portrecie. Jest to konstrukcja apochromatyczna, doskonale minimalizująca aberracje.
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z aparatami wyposażonymi w sensor o rozmiarze pełnej klatki i APS-C. Cechą, która go wyróżnia, jest kąt widzenia, sięgający 122 stopni przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - to tzw. obiektyw rektilinearny.
Obiektyw rektilinearny o kącie widzenia 110°, który może współpracować z aparatami z matrycą pełnoklatkową i APS-C. Zapewnia przysłonę f/2.0, minimalny dystans ostrzenia 15 cm i prawie zerową dystorsję. Jego budowa obejmuje 3 soczewki ED i 2 soczewki asferyczne.
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. Dostarczany z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF.
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. To jeden z najmniejszych obiektywów anamorficznych na świecie.
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje niebieską flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. To jeden z najmniejszych obiektywów anamorficznych na świecie.
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. Dostarczany z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF.
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. To jeden z najmniejszych obiektywów anamorficznych na świecie.
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje niebieską flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. Dostarczany z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF.
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje srebrną flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. Dostarczany z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF.
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje srebrną flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. To jeden z najmniejszych obiektywów anamorficznych na świecie.
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. Dostarczany z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF.
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. To jeden z najmniejszych obiektywów anamorficznych na świecie.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.